Kattara Telecom S.R.L. | Nr.Reg.Com: J23/1090/2018 | Cod Fiscal: RO 16849739 | Capital social: 365000 lei (RON)
Adresă sediu: Sos. Tudor Vladimirescu nr. 309, Cladirea 109, Domnesti, Ilfov, COD: 077090 - România
Activitatea principală: 4791 - Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet
Activități secundare: 9512 - Repararea echipamentelor de comunicații
Cont RON: RO09 INGB 0000 9999 0964 6720 - ING Bank
Cont Euro: RO35 INGB 0000 9999 0964 6737 - ING Bank
Cont Trezorerie: RO59 TREZ 4215 069X XX01 5916
Kattara.ro ™ este magazin online de comert electronic, constituit conform Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
- Programul de lucru este:
- de Luni până Joi între orele 10:00 - 16:00
- iar Vineri, Sâmbătă și Duminică este închis.
- Nu lucrăm în zilele de sărbătoare și în zilele declarate libere de Guvernul României.
- Apeluri telefonice - notă
- În anumite momente, este posibil să nu putem prelua toate apelurile telefonice fiind angajați în alte programări.
- Nu este nevoie să așteptați pe fir. Va rugam nu sunati de mai multe ori. Este suficient să sunați o singură dată și vă vom apela înapoi în urmatoarele 2-4 ore.
- Pentru mai multa rapiditate, va rugam sa ne transmiteti orice intrebari sau sesizari prin email.
- Pentru programări sau confirmări, sunați la telefon: 0733.212.000
- Prețurile sunt finale și includ taxa TVA 19%.
- Pentru fiecare comandă primiți factură fiscală și certificat de garanție in interiorul coletului.
- Cumperi cantități mari și primești reduceri mari.
- Fiecare produs beneficiază de preț mai mic începând cu 2 bucăți.
- Pentru achiziții cantitative și preț negociat, vă rugăm să ne contactați prin email sau telefonic
- Produsele comercializate sunt originale.
-
- Lansarea unei comenzi online
- Puteți lansa o comandă online foarte rapid și fără înregistrarea unui cont, și fără introducerea unei parole.
- Alegeți produsele apăsând pe butonul "adaugă în coș", apoi din secțiunea "Coșul de cumpărături" apăsați butonul "finalizează comanda" și procedați la completarea formularului online cu adresa de livrare și datele de facturare.
- Numele, adresa de livrare și adresa de email, vor fi folosite doar pentru editarea facturii, editarea etichetei de pe colet, confirmare și livrare.
- Timpul de livrare.
- Pentru produsele cu specificatia [ În stoc magazin ] , timpul standard de procesare si livrare al unei comenzi este de 1 zi lucrătoare.
- In perioadele aglomerate, timpul de livrare ar putea fi 2 zile lucratoare.
- In perioadele aglomerate, timpul de livrare ar putea fi 2 zile lucratoare.
- Pentru produsele cu specificatia [ În stoc furnizor ], timpul standard de procesare, confirmare si livrare al unei comenzi este de 2-5-7-14 zile lucrătoare, termen mentionat in dreptul fiecarui produs. Data este aproximativă.
- Pentru produsele cu specificația [ Revine în stoc peste X zile ], puteti plasa o rezervare pe site fără să platiți nimic în avans. Dacă apar întârzieri, veți fi informat. Prețul poate suferi schimbări în sus sau în jos în funcție de furnizorii externi. În ziua în care produsul reintră în stoc magazin, veți primi un email pentru confirmarea rezervării, confirmarea prețului și finalizarea livrării.
- Dacă un produs prezinta specificatia [ EPUIZAT ] fără o dată de revenire ulterioară, nu se pot face estimari. Daca doriti sa fiti anuntat, puteti apasa butonul [ Anunta-ma cand este pe stoc ].
- Dacă doriti sa renuntati la o comandă sau rezervare, vă rugam scrieti-ne un email din timp, urgent, inainte sa vă expediem coletul.
- Pentru produsele cu specificatia [ În stoc magazin ] , timpul standard de procesare si livrare al unei comenzi este de 1 zi lucrătoare.
- Statusul produselor si confirmarea comenzii
- Statusul produselor este actualizat zilnic chiar si in fiecare oră. Totusi se poate intampla in cursul unei zile ca un produs sa devină epuizat din stocul magazinului in urma mai multor comenzi online sau sa devina epuizat din stocul furnizorului, inainte să fie actualizat pe site. Astfel, comanda se consideră confirmată si in curs de livrare doar dupa ce vă trimitem un mesaj email prin care vă confirmăm disponibilitatea produsului.
- Pentru produsele "În stoc magazin!", mesajul de confirmare comandă se trimite rapid in aceeasi zi, daca este o zi lucratoare, pana in ora 18.
- Pentru produsele cu data de livrare viitoare, mesajul de confirmare se trimite doar dupa ce a sosit produsul.
- Conform Legii 365/2002, Art.9, aliniat (1) Dacă părţile nu au convenit altfel, contractul se consideră încheiat prin mijloace electronice în momentul în care acceptarea ofertei de a contracta a ajuns la cunoştinţa ofertantului, respectiv în momentul plasării comenzii pe site.
- Comenzile (pachetele) pot fi livrate în urmatoarele zone:
- ROMÂNIA - în orice localitate, comuna, sat
- UNIUNEA EUROPEANA - orice țară din EU (European Union)
- Metode de plată, puteți alege:
- plata la livrare ramburs (numerar, cash), înseamnă că plătiți doar în momentul când vă este predat coletul acasă;
- plata online cu orice card bancar (Visa, Mastercard, comision 0%);
- Metode de livrare (integritatea produselor este asigurată), puteti alege:
- Livrare prin FAN Courier în ROMÂNIA, ajunge garantat direct acasă în 24 de ore în sistem "din ușă în ușă".
- Costul de transport prin FAN Courier este 20 lei, pentru orice localitate aflata in aria standard FAN Courier din ROMÂNIA. Include asigurare.
- Puteți solicita deschiderea și verificarea coletului la livrare.
- Transportul devine GRATUIT daca valoarea comenzii depaseste 1999 lei.
- Livrare prin DHL international în orice altă țară (UE), ajunge garantat direct acasă în 2-3 zile în sistem "din ușă în ușă".
- Costul de transport prin DHL international este 15 euro, pentru orice localitate din Uniunea Europeana.
- Folosim cele mai performante avioane si zburam oriunde ca sa livram produsul la timp, cand il vrei.
- Livrare prin FAN Courier în ROMÂNIA, ajunge garantat direct acasă în 24 de ore în sistem "din ușă în ușă".
Cumparatorul are obligatia sa anunte vanzatorul despre nereceptionarea coletului in maxim 30 de zile de la data cand a fost anuntat despre expediere. Dupa acest termen, coletele pierdute de transportator sunt casate ca pachete nerevendicate iar vanzatorul nu mai poate oferi o despagubire.
- Ridicarea produselor de la sediul din Domnesti - Ilfov
Doar clienții persoane juridice pot ridica produse și direct de la sediul nostru, dacă sunt deja achitate online si valoarea comenzii depășește 4999 lei. Va rugam sa retineti ca nu suntem magazin stradal, nu avem program permanent cu publicul si este necesar sa sunati la telefon pentru a fixa o programare in ziua in care doriti sa ridicati comanda, cu cel putin 3 ore inainte. Locatia noastra este accesibila 2KM dinspre Prelungirea Ghencea.
- Dreptul de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță, conform legii O.U.G. 34/2014 privind contractele la distanță.
- Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are obligația să transmită vânzătorului o declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract.
- Conform Art.14, aliniat 3 din legea O.U.G. 34/2014, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
- Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
Clientul, in calitate de consumator persoana fizica, poate face proba (incercarea) produsului asa cum este permisa incercarea unui produs intr-un magazin fizic, stradal. In perioada de proba, daca se razgandeste asupra cumpararii, poate returna produsul in termen de 14 zile doar in starea de nou in care l-a primit, fara urme de uzură, fara mici zgarieturi sau lovituri, fara date salvate in memorie, cu folia de protectie nedezlipita, cu toate etichetele intacte, nedezlipite de pe produs si in ambalajele originale nealterate.
Exemple de proba intr-un magazin fizic, stradal: Consumatorul poate doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, nu prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să manipuleze bunurile cu grija si sa pastreze aspectul de produs nou.
Pachetul trebuie sa contina documentele primite la achizitie si cerere scrisa prin care doreste sa renunte la cumparare si solicita returnarea banilor. Dupa primirea coletului la sediul nostru si constatarea starii de produs nou, vanzarea se va anula si consumatorul va primi banii inapoi in contul sau bancar.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (Accesorii lipsa sau uzate, produs deteriorat, etichete dezlipite, cutie de prezentare deteriorata, conturi de utilizator activate, produsul a fost folosit în orice alt mod decât simpla testare prin pornirea/oprirea aparatului), in conformitate cu Art.14, aliniat 3 din O.U.G. 34/2014, ne rezervam dreptul de a retine o parte din pret pentru diminuarea valorii produsului, in proportie de 10%-50% din valoarea initiala in functie de gravitatea deteriorarilor. Valoarea diminuata va fi comunicata cumparatorului dupa receptionarea si verificarea produsului.
- Conform Art.14, aliniat 2, consumatorul suporta costul aferent returnarii produselor, respectiv 20 lei pentru serviciul FAN Courier.
- Conform Art.13 aliniat 2, consumatorul este de acord ca modalitatea de plata oferita de profesionist pentru rambursarea valorii produsului returnat, să fie prin cont bancar.
Exceptii - Conform Art. 16, din legea O.U.G. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- litera (e), furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. Castile intrauriculare prin natura lor, se introduc in canalul urechii sau se lipesc de ureche astfel ca nu se pot returna din motive de igiena. Acestea se pot contamina in momentul probei si pot afecta sanatatea unui alt cumparator viitor. Din acest motiv, castile intrauriculare se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
- litera (c), furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, respectiv calculatoare din categoria Custom Desktop PC construite din componente la comanda clientului.
- litera (d), furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, respectiv toate consumabilele sau produsele care prezinta un numar limitat de utilizari: acumulatorii, cardurile de memorie, unitatile de stocare HDD, SDD, foliile pentru protectia ecranului, incarcatoarele, se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
- litera (a), consumatorul nu se poate retrage dintr-un contract de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor (operatiuni de service, reparatii) daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului.
- litera i), furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice (jocuri, software) sigilate care au fost desigilate după livrare;
Condiții generale pentru returul produselor:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Cutia de prezentare, in care se afla produsul, contine elemente de identificare a produsului (cum ar fi: descrierea produsului, caracteristicile, codul/lotul produsului, instructiunile de folosire, indicatiile de varsta) indeplinind si alte functii suplimentare, nefiind considerat "ambalaj" conform Legii nr. 249/2015. Prin urmare, produsul va putea fi returnat doar in cutia de prezentare. In situatia in care cutia de prezentare lipseste sau a fost distrusa, returul nu se accepta. Lipsit de posibilitatea de a fi identificat si fara descriere, produsul devine impropriu utilizarii si comercializarii ulterioare.
Este obligatoriu sa ambalezi produsul intr-un ambalaj de protectie, carton sau polistiren, intact și opac, care să nu permită vizualizarea conținutului sau vizualizarea cutiei de prezentare, asa cum a fost livrat initial. Eticheta de transport trebuie aplicata pe ambalajul de protectie si nu pe cutia de prezentare a produsului. In cazul in care produsul este predat neambalat spre curier sau produsul este ambalat intr-un mod transparent care permite vizualizarea continutului sau a cutiei de prezentare, pachetul se va returna din motive de securitate.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor este suficient sa probezi un singur produs.
Ne rezervam dreptul sa solicitam acoperirea diminuarii valorii de piata prin blocarea stocului pe mai multe bucati, manipulare care nu este necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Comanda un singur produs daca doresti sa-l testezi.
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
Telefoanele, tabletele, laptop-urile, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
- Produsul retur se trimite la adresa noastra prin serviciul de curierat FAN COURIER - autorizat pentru ridicarea cererilor de retur din toata tara.
Pachetul trebuie sa contina:
- cerere de renuntare la cumparare scrisa pe hartie si contul bancar
- documentele primite la achizitie
- Vă rugăm să nu abuzați.
- Va rugam plasati doar comenzi ferme, noi lucram sa va pregatim comanda.
- Va rugam nu dublati comenzile sub niciun motiv. Scrieti-ne un email daca doriti sa faceti modificari.
- Renuntarea la cumparare in mod repetat, pentru acelasi model sau comandarea mai multor produse in serie si returnarea lor, poate fi considerata un abuz al cumparatorului. Ne rezervam dreptul sa refuzam noi comenzi
- Pentru adresarea fara respect sau jignirea sub orice forma, ne rezervam dreptul sa refuzam comanda online.